Tiskové zprávy

20. 5. 2024

Revoluce v péči o textil: Aplikace Můj štítek přináší digitální komfort a udržitelnost do českých domácností

Brno/ČR – Průzkumy ukazují, že v České republice štítky na oblečení odstřihává až 78 % spotřebitelů. Připravují se tak o cenné informace údržby svých oblíbených kousků. To se však mění s novou aplikací Můj štítek (My care label).
„Tato aplikace je výsledkem mezinárodních průzkumů spotřebitelského chování provedených agenturou IPSOS pro GINETEX, mezinárodní asociaci, která vyvinula a vlastní práva k ochranné známce pro symboly ošetřování textilních výrobků. Aplikace je nyní k dispozici spotřebitelům ve Francii, Itálii, Německu, Španělsku, Velké Británii a od letošního roku také v České republice,“ informuje Ladislava Zaklová, ředitelka SOTEX GINETEX.

20. 3. 2024

Celosvětovou rodinu firem podporující šetrnou péči o oděvy rozšířila vloni česká společnost Sportisimo, letos se přidává další – CityZEN

Brno/ČR –Český výrobce CityZEN, který se do povědomí spotřebitelů dostal díky tričkám, která jsou odolná vůči špíně, potu a zápachu, se přidává ke světovému projektu Clevercare. Nově tak najdou spotřebitelé na štítku zakoupených oděvů logo Clevercare - symbol kytičky a odkaz na web s informacemi, jak se jednoduše a správně ekologicky starat o oblečení.
„Je to pro nás logický krok, který podtrhuje dlouhodobé závazky naší firmy k udržitelnosti, zodpovědné spotřeby a inovacím v oblasti péče o textil. Naše trička jsou nejen technologicky pokročilá, ale vyrábíme je s ohledem na minimální dopad na životní prostředí. Připojením k projektu Clevercare chceme našim zákazníkům a obchodním partnerům ještě více zdůraznit význam šetrné péče o textil,“ sdělil René Němeček, jednatel společnosti CityZEN, a dodal, že aktuálně pracují na systému, jak tuto značku zapracují do provozních podmínek a produktových karet. Podle něj informace, které spotřebitele navedou, jak se starat o zakoupené oblečení, v Česku dosud chybělo.

27. 7. 2023

Evropský průzkum: Češi mění návyky v péči o textil. Roli hraje především snaha ušetřit. Symboly údržby na štítku oděvů vyhledává stále více lidí

Praha/ČR – Výsledky letošní evropské studie zaměřené na sledování trendů v oblasti péče o údržbu oděvů ukázaly, že Češi ve srovnání s domácnostmi z jiných evropských zemí perou doma na nižší teploty především proto, aby ušetřili. Francouzi a Němci chtějí také šetřit, ale k ekonomickým důvodům přibývá snaha přispět k ochraně životního prostředí.

22. 3. 2023

Sportisimo se jako první česká firma připojuje k projektu Clevercare pro udržitelnou péči o oblečení. Zákazníkům poskytne ekologické pokyny pro péči o jejich oblečení

Praha/Brno/ČR – Firma Sportisimo je první českou firmou, která se připojila ke světovému projektu Clevercare. Tento závazek spočívá v udržitelné péči o textil a vůči životnímu prostředí odpovědné péči o oblečení. A také pomáhá spotřebitelům při každodenní péči o své oblíbené kousky ze šatníku.